1 Eylül 2011 Perşembe

Daraldım, sıkıldım, yeter artık, herkes, her şey aynı, hiç bir değişiklik yok, bunaldım, bu ne yaa!!! diyorsan; her gün ama her gün yaptıkların monoton gelmeye başladıysa, uzun zamandır aklında farklı bir şeyler yapmak vardı ama bir türlü cesaretimi toplayamadım diyorsan doğru yerdesin!

Ben de senin gibiydim. Her gün iş-ev arasında tıkılıp kalmış, insanlardan aynı geyiklerden bunalmıştım. İçimdeki yazma canavarına yıllardır karşı koymaya çalışmıştım. Artık dayanacak sabrım kalmamıştı. Şimdi burdayım. İnsanlara ulaşmanın en kolay yolunu seçtim. Yazdıklarımı kimseye beğendirmek zorunda kalmadan, kim olduğum, ne iş yaptığıma, kaç dil bildiğime, hangi okulları bitirdiğime, ayda kaç para kazandığıma bakılmadan sadece yazıyorum ve belki de kimbilir günün birinde insanlar da beni okumaya başlar?

Sana illaki beni oku demeyeceğim, ama denemekte fayda var! İstediğin gibi yorum yaz, eleştir, öv, öneride bulun ama yeterki sessiz kalma. Sana felsefe yapmayacağım, hayatın anlamı şudur budur geyiklerine de sarmayacağım, bugün ne giydim ne gördüm, ne yedim, içtim gibi konulara da girmeyeceğim. Sadece yazıyorum.

Ohh be ne kadar güzelmiş yazmak!!





Hiç yorum yok: