3 Eylül 2011 Cumartesi

Haftasonu Yapılacak Güzel Bir Şey...

Tabiiki dizi izlemek. Sabahtan akşama kadar durmadan sürekli sürekli dizi izlemek. Bundan daha keyifli bir şey olabilir mi? Hayır asosyal değilim :) Sadece evde yalnız oturmaktan yalnız kalmaktan hoşlanıyorum o kadar. Ne mi izliyorum? Polisiye - gerilim - cinayet - bilimkurgu olan her dizi benim için bulunmaz bir nimet.

Benim Top 5'im

1. Fringe
2. Haven
3. Falling Skies
4. Criminal Minds
5. V

Sadece yabancı diziler konusunda engin bilgi ve deneyime sahibim. Türk dizilerini küçümsediğim falan yok, bazen de izlerim ama sevdiğim tarzda olan dizilerin hepsi yabancı.

İşte bugün de dizimanyak bir gündü. Sabah oturdum bıraktığımda saat 5 falandı. Bazı insanlar evde oturduklarında sıkılırlar dışarı atarlar kendilerini. Ben de çıkarım dolaşırım gezerim ama bunun yanında evde vakit geçirmeyi de çok severim. Yalnız kalmayı sevmek kötü bir şey değil sanırım? Ben de böyle mutluyum napayım...

Hiç yorum yok: